5 Temmuz 2012 Perşembe

ödev yaparken dinlenen müzikler..

Akşam yattım.Radyoyu da açtım ooohh mis.. müzik olmadan uyuyamıyorum da, kötü bir şey aslında mesela ses yüksekse filan sabah baş ağrısıyla uyanıyorsun ölüm len..uyku bozukluğu var bende yatayım adam gibi uyuyamam öyle tavanlara bakarım mal mal.. Neyse konuya geliyorum. Radyoları değiştirirken birden Murat Dalkılıcın sesini duydum bu yaz gece bende kalsana uysa da uymasa da diye bir şarkısı var.. işte tam olarak bu şarkıyla ilgili bir anı.
İnsan ve Toplum Bilimi dersinde bir sürü metin okuyoduk. böyle Boulrillard, Zauman, Deleuze, filan ağır metinler gönül dostlarım fotokobilerden derleme bir kitap yapıldı tüm metinleri içeren eşek ölüsü ya.. cehennemde işkence olur -koyun çantaya bu kitaptan üç tane dolansın etrafta- denebilir bekliyorum. neyse metinlerin her biri ile ilgili 150 kelimelik filan değerlendirme yazısı teslim etmemiz gerek final işte 1. aşama paylaştık.- len oğlum fu yarısını sen oku yarısını ben sonra senin özetinden ben değerlendirme yazısı yazarım benimkinden sen neyse bu işleri kolaylaştırıyor değerlendirme yazısı dediğinde nedir yaa bok ammannnn diyerek ödevi son güne bıraktık.Son gün metin okumaktan resmen kafa olduk.arkadan slow slow jazz müzik,en iyi ihtimal uyku getiren fransızca şarkılar filan metin okuyoruz sonuçta diye öyle bir liste açmışım kiii neyse birden fuatt -ayyyyy yeter kız içim bayıldı...- bayıldıysan kendin bir şeyler aç..dedim ben aynı zamanda atarlı biriyim böyle çok kişiyi azarlamışlığım vardır işte kötü huy.. ve murat dalkılıç açtı bilgisayardan youtube girerekten sonra işte birden ne olduysa oldu ikimizde klip seyretmeye başladık ama şuursuz..bir dk filan izledik... sonra
- tatlı adam demi hani fena değil boyu filan kısa da.
.- kız olsam ilk ona veririm yani özlem o derece
 -hmmm işte peki sen metni özetledin mi? Deleuze'un yazısı..
-gülüşü güzel bence adamın
-evet bence de, ben şu yazıyı bitiremedim. anlamadım zor yaa..şarkıyı tekrar açtım.
-ben biraz uyuyım sen çalış....( 20dk sonra )
-hadi kalk babyyy
işte yine monoton liste ve metinler devam ediyoruz.filan yani koca gün tek dikkatimizi dağıtan murat dalkılıç oldu.ve ödevin yetişceğini kestirdiğimiz an...
-ayy yeter kız içim bayıdı...
-yaa fu yetişir bu hadi dışarı filan çıkalım bir şeyler içelim yemek yiyelim..
-aynen bence de..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder